ارسال پیامک شما، چه بازخوردی دارد؟

از وقتی که بازاریابی پیامکی، به عنوان یک تکنیک علمی در بین عموم شناخته شد. بسیاری از افراد در اصناف های مختلف به سمت تبلیغات پیامکی روی آوردند. چرا که بازاریابی پیامکی علاوه بر توسعه کسب و کارها مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می توان به ارتباط مستقیم با مخاطبان و مشتریان، استفاده از فنون تاثیر گذار در محتوا، گسترش کاربرد تلفن همراه و تاثیرگذاری آن در زندگی خصوصی افراد و… اشاره کرد.

اغلب افرادی که از پنل پیام کوتاه برای تبلیغات پیامکی استفاده می کنند، نسبت به بازخورد تبلیغاتی خود رضایت دارند، اما هستند کسانی که برایشان این سوال مطرح است که بازاریابی پیامکی چه بازخوردی دارد؟

سامانه پیام کوتاه قاصدک، در این مطلب قصد دارد به این پرسش پاسخ دهد.

ارائه گزارش ارسال پیامک توسط شما و دریافت پیامک از سوی مشتریان شما یکی از ابتدایی ترین امکانات پنل‌های پیام کوتاه است.

اما ارائه گزارش ارسال پیامک چه کاربردی دارد؟

بسیاری از مخاطبان فکر می کنند، ارائه گزارش ارسال پس از هر بار فرستادن پیامک، تنها به جهت اطمینان از ارسال پیامک شما و رسیدن پیامک به دست مشتریانتان است در حالی که این سرویس به شما اطلاعات ارزشمندی خواهد داد، که با بررسی و آنالیز گزارش‌های ارائه شده می توانید به آن اطلاعات دسترسی داشته باشید.

اگر شماهم عضو سامانه پیام کوتاه قاصدک هستید؛ می‌توانید در منوی پیام‌ها، پیام های دریافتی را مشاهده نمایید.

تاثیرات گزارش ارسال پیامک در فروش:

همانطور که پیشتر گفتیم، ارائه گزارش ارسال پیام اطلاعات سودمندی جهت بررسی و آنالیز نتیجه کار به شما می‌دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید بررسی کنید که پس از ارسال پیامک تبلیغاتی چند درصد به مشتری‌هایتان در یک  بازه زمانی مشخص اضافه شده است.

همچنین می توانید به تمام مشتریان خود اعلام نمایید که نظرات و یا انتقادات خودشان را از طریق شماره پیامکی به شما اطلاع دهند و شما نظرات و پیشنهادات آنها را مورد بررسی و دسته بندی  قرار دهید.

همچنین می‌توانید برای آن دسته از  شماره موبایل هایی که به صورت دستی و توسط خودتان در سامانه به ثبت رسیده و برایشان پیامک تبلیغاتی فرستاده اید، مورد بررسی قرار دهید و شماره‌های خاموش را از آن‌ها جدا کنید.

همانطور که می دانید پنل اس‌ام‌اس قاصدک، دارای بانک های مختلفی از شماره‌های افراد در اصناف مختلف است که می‌توانید از هریک از بانک‌ها بسته به نیاز خود به عنوان یک مرجع استفاده نمایید و اگر از  ارسال به آن بانک نتیجه مطلوبی گرفتید، کار اصلی شما شروع می شود.

این بانک مطلوب را در گروه مخاطبین خود وارد نمایید تا واحد فروشتان به صورت دوره‌ای با آنان در ارتباط باشند و اینگونه مشتریان ثابت و وفادار خود را شناسایی کنید تا بتوانید روی آن‌ها سرمایه گذاری کنید.

به عنوان مثال می‌توانید کدهای تخفیفی ویژه‌ای به مشتریان ثابت خود بدهید و آن‌ها را از خدمات خود به صورت خاص بهره‌مند کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *