چگونه در پنل پیام کوتاه قاصدک، شماره‌ اختصاصی؛ داشته باشیم؟

معمولا با مراجعه به پنل پیام‌کوتاه قاصدک با لیستی ار سر شماره‌های مختلف آشنا می‌شوید؛ که هریک از آن ها به نوبه خود یک شماره اختصاصی هستند؛ که توسط یک اپراتور در حال ارائه خدمات هستند.

 ما در این مقاله قصد داریم برای شما، انواع  شماره های اختصاصی اپراتورهای پیام کوتاه را بررسی کنیم.

چگونه در پنل پیام‌کوتاه قاصدک؛ شماره اختصاصی داشته باشیم؟

شماره اختصاصی۱۰۰۰

یکی از قدیمیترین سرشماره‌ها مربوط به پیش شماره ۱۰۰۰ است که اپراتور اصلی آن شرکت “رهیاب
رایانه گستر
” است. این شرکت در سال های متمادی توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را کسب کند.

سرعت بالا در ارسال پیام‌کوتاه، قابلیت دریافت گزارش تحویل پیامک و همچنین انتخاب دلخواه شماره‌های
موجود پس از پیش شماره ۱۰۰۰، از مزایای این سر شماره می‌باشد.

اما برخی از کاربران معتقدند، میزان تعرفه و هزینه شماره‌های اختصاصی این پیش شماره به تازگی افزایش پیدا کرده که خود می‌تواند از معایب این خط حساب آید.

شماره اختصاصی۲۰۰۰

یکی از مهمترین ویژگی‌های این پیش شماره که مزید بر علت شده تا کاربران بی‌شماری آن را انتخاب و استفاده نمایند، این است که هزینه هر پیامکی که بنا به هر دلیلی از جمله خاموش بودن دستگاه تلفن همراه و… به دست کاربران نرسیده، پس از ۷۲ ساعت بازگشت داده خواهد شد. علاوه بر این حسن، سرعت خوب در ارسال و ارائه گزارش تحویل پیامک، از دیگر مزایای پیش شماره ۲۰۰۰ می‌باشد.

اپراتور اصلی این پیش شماره شرکت ” آتیه داده پرداز” است . به گفته برخی کاربران قیمت بالا در تعرفه ها و دریافت هزینه‌ تمدید اشتراک سالیانه بابت شماره‌های اختصاصی از معایب این شرکت است.

شماره اختصاصی ۳۰۰۰

پیش شماره ۳۰۰۰ که مربوط به شرکت “مرکز گسترش فناوری اطلاعات” با نام اختصاری “مگفا” می‌باشد؛ یکی از پرمخاطب ترین سرشماره های موجود است که سرعت بالا در ارسال پیام‌کوتاه، تعرفه مناسب و گزارش دقیق تحویل پیامک از مزایای آن می‌باشد. هرچند که این پیش شماره مورد استفاده بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی است.اما برخی ها معتقدند محدود بودن خطوط ۸ رقمی، از معایب پیش شماره ۳۰۰۰ نسبت به سایر پیش شماره‌ها است.

شماره اختصاصی ۵۰۰۰۱

یکی دیگر از پیش‌شماره‌های موجود خط ۵۰۰۰۱ است که خدماتی مشابه با خدمات خط ۱۰۰۰ دارد، شرکت ارائه دهنده اینخط “رهیاب پیام گستران” است. نکته‌ای که اپراتور ۵۰۰۰ را از دیگر اپراتورها به وضوح متمایز می‌کند، ارسال از طریق سن و جنسیت به صورت انبوه شهری است که فقط از طریق خطوط زیر مجموعه ۵۰۰۰ ارسال می‌گردد.

شماره اختصاصی ۵۰۰۰۲و ۵۰۰۰۵

این پیش‌شماره‌ها همانند سایر پیش‌شماره‌ها دارای سرعت ارسال بالا و گزارش تحویل فوری می‌باشند. ارائه دهنده این خطوط شرکت “راهکار سرزمین هوشمند” است. همانطور که پیشتر گفتیم، یکی از خدمات قابل توجه این سرشماره‌ها، ارسال پیام‌کوتاه است که همواره به عنوان مزایای این سرویس‌ها، قابل توجه برخی از کاربران قرار گرفته است.

شماره اختصاصی ۵۰۰۰۴

یکی دیگر از پیش‌شماره‌ های موجود، خط ۵۰۰۰۴ است که شرکت ” ارمغان راه طلایی” ارائه دهنده آن است. این خط نیز مشابه تمام خطوط زیر مجموعه ۵۰۰۰از سرعت ارسال بالا و گزارش دهی دقیق، تحویل پیامک برخوردار است.

شماره اختصاصی ۲۱

پیش‌شماره ۲۱ از دیگر سرشماره های موجود در پنل‌های پیامکی، است که منحصر به شرکت ” پیام افزار پیک آسا” با نام تجاری “آسانک” می‌باشد، اغلب شهروندان استان تهران و البرز از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند، پیش شماره ۲۱ این امکان را به مخاطبان خود می‌دهد تا یک شماره اختصاصی متناظر شماره تلفن ثابت خود را داشته باشند. سرعت بالا در ارسال و گزارش دهی تحویل پیام از مزایای این پیش شماره است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *